Featured Post

Wish-list

 1. buy a wearable camera for kayaking  2. hobby farm  3. have my own start-up company (SaaS, API, consultation... whatever, just my own, th...

Sunday, November 20, 2022

然而我的强大

 

然而便是我的强大。
我的独行。我组织的摇滚乐晚会。

我可以选择孤独的旅程。并怡然自得。
我是一个草根领导。我可以无中生有。
我被一小撮好友死党围绕的时候强大无比。



No comments:

Post a Comment